Söndag

Jobbar idag. Passar mig perfekt! Finväder så vi har varit ute på en promenad upp till marknaden. Roligt att det kan få vara fint väder nån gång när det är marknad. Brukar vanligtvis vara iskallt att gå på höstmarknaden. Men nu va de riktigt härligt! Blev sen en lunch på Café Petter, gott! Avslutades med en STOR kopp te.


Nu tar vi det lite lugnt efter att ha varit på g hela fm. Skönt det med.
Imorgon står personalmöte på schemat. Sen hoppas jag att jag hinner iväg på gymmet innan det är dags att hämta hem smågrynen. På kvällen bär det iväg till stallet och Z. Hoppas han är snäll mot mig. Känner mig minst sagt ringrostig på den fronten! 






Kommentarer
Postat av: Cami

Börjar du rida igen? :)

2013-10-13 @ 19:03:56
URL: http://misscami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0