Nu ska vi se...

Blogg.se har uppdaterat sin mobilapp så nu ska vi se om det äntligen fungerar att blogga igen.. 
Provar med att ge er veckan som gått i bilder!

Måndag: Fortsätter gå finfint för Agnes på dagis. Bakning med världens bästa Alva. Agnes snor hela tiden Alvas hårspännen och vill att jag ska sätta dom i hennes hår :)





Tisdag: Finkusinerna på dagis! Jag sitter i sadeln igen efter ett uppehåll på drygt 8 år!




Onsdag: Bustroll på väg hem från dagis. Två godingar fast i tvn. Myskväll helt för mig själv med en kopp te och allt för mycket bra på tvn.




Torsdag: Sjukt nöjd över att ha kunnat åkt till gymet mest hela veckan. Att man kunde få sån jäkla träningsvärk över att rida!! Storkok på köksgolvet.






Fredag: Morgonmys med lillhjärtat. Min middag, mycket godare än vad den ser ut! Just nu...ligger i soffan på jobbet och tittar på idol ;)





Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0