Efterlängtat!!

Fick ett efterlängtat kuvert med posten idag...Matstafetten!! Så himla spännande det ska bli :) Vi är med för första året. Har försökt övertala Christer i flera år och nu äntligen gav allt tjat resultat. Hihi så skoj (hoppas jag)!! Så nu ser vi fram emot nästa helg...

Nått annat efterlängtat händer redan i helgen. Nämligen Stockholm och Dirty Dancing!!! Mamma och jag beger oss imorgonbitti till Sundsvall där vi hoppar på tåget. Är framme runt två då det bär av till hotellet direkt. Ska på på First Hotell Amaranten på Kungsholmen, hoppas de är finfint. Sen har jag bokat bord på en italiensk restaurang nära China Teatern som jag hört ska vara bra. Sen kl halv 8 är det dags för själva anledningen till resan...Dirty Dancing!!! Gud så skoj de ska bli :) Resten av helgen ska vi äta och må gott, gå på spa och kanske nån bio. Bara ta det lugnt, njuta och må bra. Lovely!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0