Svamp

Ja...jag har en liten svamp här hemma, vid namn Alva. Snacka om att suga åt sig precis ALLT man säger! De är verkligen till att vakta tungan. Idag råkade jag säga:
- Ahhh, jag blir galen!
Så resten av dagen/kvällen har de låtit att: Mamma är galen, mamma är galen. Dock säger hon lika mycket att hon är galen eller pappa är galen. Så de va inte bara jag som åkte på de :)

Blev en kort jobbsväng idag med. Gick faktiskt över förväntan! Dock tror jag att jag gick rejält minus på kuppen. Passade på att shoppa lite och fick med mig två par mammajeans/leggings och en huvtröja från hm. Tyckte jag att jag va värd!!

Imorn blir de mys med dotra och sen på lördag åker jag och Christer med vänner till Södra Berget för att gå på Wallmans. Lite mer shopping står på schemat, äta gott, sova som en prinsessa och ha allmänt trevligt. Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0