Som en urvriden trasa!

Japp, precis så känner jag mig! Ingen skön känsla kan jag be att få tala om.
Det onda i höger öga har förflyttat sig till vänster. Men imorn så kanske jag är hyfsad på båda? Vågar man hoppas?! Halsen är som ett öppet sår och jag hostar som en galning. Täpp i näsan har jag blivit igen med...
De som är bra är att skruttan känns mycket bättre idag. Efter rejält med sömn både under gårdagen och idag så känns hon som sagt piggare. Fortfarande hostig men inte lika snorig. Dock så matstrejar hon fortfarande. Tack och lov för Proviva säger jag bara!! För de går att peta ner som tur är.
Hoppas på att vi båda är bättre imorgon så man kan få vara ute en sväng och få i sig lite frisk luft.
Är dessutom bjuden på våfflor hemma hos svärmor imorgon och de skulle inte sitta fel. men man vill ju inte smitta ner alla andra så vi får se hur de blir med den saken.
Nää jag tror faktiskt jag ska satsa på att gå och sova nu...visst klockan är precis slagen 8 och de är lördag. Men sömn är bästa medicin så jag tror vi kör på de! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0