Sjukstuga igen

Alltså nu är jag less, riktigt riktigt LESS. Kan man få va frisk nån gång kanske?? Hur skulle de va??
Alva har fått världens hosta och har feber lite titt som tätt. Matstrejkar gör hon dessutom! Tur hon alltid går att peta i vätska. Hon älskar ju att dricka som tur är :)
Själv har jag fått världens rethosta och tappat rösten. Låter bedrövlig! Som om inte de vore nog så har jag fått ögoninflamation på ena ögat. Just ögoninflamation är nått jag har väldigt lätt att få så jag brukar ha de typ en gång om året. Men de här vet jag inte de är. Nå så hemskt va ont de gör! Brukar de ju verkligen inte göra på de här sättet. Sen så forsar de verkligen ut var! Höll sig ganska lugnt under dagen men nu på kvällen så är det helt galet. Trycker jag lite ovanför ögat så kommer de hur mycket som hellst :( Ser allt i en dimma. Huga! Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig alldeles snart och försöka sova bort lite av de här...Ska bara beställa lite gardiner på jotex först. Trevlig helg på er alla. Håll tummarna för att vi får bli friska i helgen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Här med har vi drabbas av hosta oxå och feber, även matstrejkar. men anledning tror vi är halsen. Nu har hon ju haft sådan hosta sedan i måndags.. innan de magsjuka. Men vi kör allt på en gång! Krya på er

2012-03-24 @ 07:50:20
URL: http://petrasliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0