Måste...

bjuda på några gamla bilder. Tömde pocketkameran idag och den tömmer jag inte så ofta så några bilder är ett par veckor gamla. Först ut är på tårtbagerskan Alva några dagar efter alla hjärtans dag. Hade lovat henne en tårta den dagen men de blev så set innan vi var hemma så hon var så trött. Men här var hon i action :)



Självklart skulle tårtan ha ljus med!



Observera hennes fina nya mössa som hon vägrade ta av sig. Mamman älskar att köpa mössor och Alva är helt galen i att ha dom på sig :D

Sen en bild på linslusen och pappan när vi var i vindskyddet uppe på Utskovet.



Sen härom veckan satte jag och Alva igång att baka till hennes födelsedag. Hon var väldigt duktig på att smörja formen, den va välsmord vill jag lova!!



När man har varit så duktig och hjälpt till så får man ju såklart smaka på smeten med. Här stående framför spegeln :)



Sen fick jag diskhjälp med.



Sen några bilder på dagens tutt-unge!! Hon klarar sig sååå bra utan tutte på dagis men så fort hon kommer hem är de ramaskri om hon inte får den. Försökte verkligen trolla bort det hela men idag gick jag bet...






Kommentarer
Postat av: Björnfot

Vilka otroligt vackra bilder du knäpper. Vad har du för kamera som får så fina bilder?



Mvh

Björnfot

2012-03-06 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0