Pyret

Förra veckan var vi på ultraljud och fick se lilla Pyret. Underbar känsla! Nytt BF är nu den 11 juli. Som vi längtar efter dig!





Alva säger att det är en lillasyster och att hon ska heta Maddicken :) Sötfis där :)
Själv har jag ingen direkt känsla alls utan ändrar mig från dag till dag. Nyfiken är bara förnamnet!

Har i alla fall gått halva tiden nu och de går verkligen fort. Tycker nyss jag blev gravid. Men jag klagar inte. Att vara gravid är verkligen inte min grej så jag går bara och hoppas att det snart ska vara sommar. Längtar längtar längtar!!

Kommentarer
Postat av: Cami

ojoj rekord många inlägg :) fortsatt med det :D



Fina söta tjejer!

Puss

2012-02-20 @ 08:08:46
Postat av: Lisa

Åååh va roligt med bilderna på bäsen :). Puss!

2012-02-20 @ 22:30:48
Postat av: Stina

Spännande! Tre dagar mellan oss. Jag älskar att vara gravid. Håller med att det går fort nu med andra. Tredje går väl ännu fortare ;) pussa

2012-02-22 @ 05:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0