Ont

Jaha, bara för att jag sa att fogarna hade varit bättre i helgen så blev de ju tvunget att ändras! Gårdagen bestod av ganska mycke stå, kanske därför...Trodde fan jag skulle avlida igårkväll. Till och med när jag satt gjorde de ont och de brukar de inte. Idag är de jobbdag och snart ska vi iväg för att just STÅ i några timmar. Härligt!! Nää inte de minsta. Men men, ska nog gå bra de med. För övrigt känns de som om någon har nitat mig över käken?! Kan man få inflamation i käken när man börjar bli förkyld?? Kan inte tänka mig nån annan anledning faktiskt...

By the way, hittade INTE mitt kolegieblock igår så idag är det till att författa. Suck!

Önskelista till sötaste gofisen som fyller två snart har efterlysts och jag lovar komma med en uppdatering i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0