Klas Klättermus

Har en liten klättermus hemma...dock inte vid namn Klas utan vid namn Alva. Hon har nämligen klurat ut hur man klättrar ur sängen! Gjorde de idag mitt på dagen då hon skulle sova så då hade hon tillslut fått sova i våran säng. Sen när jag kom hem en sväng idag så visade hon så duktigt hur hon hade gjort! Sa väldigt bestämt till henne att sådär fick man minsann INTE göra. Sen så lyfte jag upp henne. Nu ringde Christer för en liten stund sen bara och berättade att hon åter igen hade försökt klättrat ur. Denna gång hade de inte gått lika smärtfritt dock :( Hade slagit sig ganska rejält. Mammas lilla skatt! Så nu låg hon och sov på mysmadrassen i sitt rum istället. Så imorn blir det till att ta bort ena långsidan på sängen. Har en sån modell från IKEA som man kan göra de på. Men sen ska jag även åka och hämta hem min gamla växasäng och måla den. Har tänkt gjort de länge nu men dragit på det. Men nu känns de som om de kanske är dags...


Kommentarer
Postat av: Linda

Lillskruttan håller på att bli stor hör jag :)

2012-02-05 @ 22:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0