Hatar!

Jag HATAR, ja verkligen HATAR när jag gör så här. Lägger nått jag tycker är viktigt på ett sånt där bra ställe så det inte blir förstört och eftersom det är ett så bra ställe så kommer jag ju lätt ihåg det. Jag gör ALLTID så och jag kommer ALDRIG ihåg vart de där bra stället är. Fruktansvärt otroligt frustrerande!! Denna gång är det mitt kolegieblock jag söker. I det så finns min ansökan om havandeskapspenning med Alva. Eftersom jag har precis samma jobb så hade det ju som varit smidigt och sluppit skriva om hela jäkla ansökan. Meen de verkar inte bättre än att jag får plita ihop en ny. Tänkte fixa klart allt imorgon på jobbet för på onsdag ska vi ha personalmöte och då tänkte jag att chefen skulle få fylla i "sin del". Sen ska de skickas iväg så man förhoppningsvis får reda på i tid om man får de godkänt eller inte. Håll tummarna för att de går igenom!

Kommentarer
Postat av: Cami

Håll tummarna!!



Puss

2012-02-27 @ 20:35:45
Postat av: Linda

Hahaha.. jag känner igen mig precis! Jag har också såna där bra ställen! :)

2012-02-28 @ 16:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0