Finfin helg!

Har kort och gott haft en riktigt underbar helg! Fredagen började fint med att Jonte och Sofie kom hit på middag. Mycket trevligt med en massa surr och skratt :)

Lördag blev de skotertur i det otroligt vackra vädret. Lite solning i vindskyddet och en massa grillning. Fick sällskap av Linda, Patrik och Ida. Bestämde att vi tillsammans skulle ta en pizza i stan sen på kvällen och sen se mello hemma hos oss. Fick med oss Erik sen när de va dgas för pizza med. Trevligt trevligt! Dock hade jag en tjurskalle som inte skulle sova sen när vi kom hem utan hon höll sig vaken till halv 11!

Idag söndag fick vi besök av finaste Liza och Amanda. Tjejerna har lekt på hur bra som hellst mest hela dagen. Så skoj att se :) Dock har jag ju haft en liten gnällspik här hemma, förmodligen för att hon somnade så sent igår. Så dömm om min förvåning när samma tjurskalle som dagen innan tvärvägrade sova och höll sig vaken till 9. Hädanefter blir det max en timmes sovning mitt på dan. Inget mer! Mamman har inte nerver eller tålamod för sånt här.

Nått mycket possitivt med helgen är att jag inte alls haft lika ont i fogarna som vanligt. Hoppas de håller i sig!! Har vandrat in i vecka 21 nu, helt otroligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0