Dumma mage :(

Ni som känner mig vet att jag praktiskt taget jämt haft problem med min mage. Vet inte hur många doktorer jag besökt och undersökningar som jag gjort genom åren. Men medans jag var gravid med Alva och medans jag ammade så hade jag hör och häpna nästan inga problem alls. "Mag"mässigt mådde jag riktigt bra. När jag slutade amma så började det smyga sig på nästan på en gång. Kännde först att jag inte längre kunde äta mjukt bröd igen och sen har det bara fortsatt. Jag blir så jävla less!! Nu de sista veckorna har det varit värre än någonsin. Så den här veckan har jag till större delen levt på flytande. Undantag av en sallad igår och en sallad idag. Idag klarade magen inte av det och jag fick tokont :( Ska de va så resten av livet att jag ska leva på soppa och herbalife?? Kul liv! Är precis som om magen inte klarar av så många lagade mål mat under en hel dag som man äter. Sen kanske det har att göra med att jag har börjat jobba fullt igen och att jag förnodligen är lite mer stressad. Är mycket känslig mot det med. Även om jag inte tycker jag stressar medvetet så har jag ju väldigt många järn i elden. Jobb hit och dit med en massa flängande i bilen, lämna/hämta Alva på dagis och få dåligt samvete om dagen för henne blir för lång. Suck...nu tycker ni att jag klagar en massa och JA de gör jag. Men jag måste bara få häva ur mig lite. Är bara det att man hade blivit så bortskämd med att få må bra så de kom som en chock när man börjar må såhär igen. Blää säger jag bara!

På tal om en helt annan sak så åker vi på semester till helgen. Ska bli skönt med lite värme :)

Kommentarer
Postat av: Cami

Jobbigt! :( nä får man klaga om har det jobbigt. njut max där i Side och koppla av!



Puss

2011-09-15 @ 07:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0