Alva 1 1/2 år <3

Igår blev skruttan hela 18 månader. Min lilla, stora tjej :) Förra veckan besökte vi bvc för spruta samt vägning/mätning. Sprutan gick bra trots några tårar. Damen mäter nu 84,5 cm och väger 12,1 kg. Har en surrfrisk liten donna som bubblar på mest hela tiden. Förut innan dagis låg teckenspråket före talet men nu tror jag faktiskt det är tvärtom. Hur som hellst så surrar hon en hel massa på båda språken vilket är superkul :) Böcker är stora, stora favoriten just nu, hon kan sitta och läsa (hellst Nicke Nyfiken) hela dagarna om hon får. Sen teletubbies är en väldigt bra sak det med :) Alva har som sagt börjat dagis och det går mer än bra. Hon fullkommligt älskar att vara där. Hur skoj som hellst! Vilket mamman tycker är otroligt skönt :)
Bjuder på två bilder från igårkväll....en övertrött tjej som inte alls ville sova samt en sunkig mamma haha :D





Igår 18 månader och imorgon första utlandsresan :) Imorn bär det iväg. Ska bli underbart skönt måste jag säga. Nå grymt med resfeber har jag bara vilet är lite jobbigt. Är nojjig över precis allting....men de ger förhoppningsvis med sig när vi kommit iväg ;)

Kommentarer
Postat av: stina

fina :) Berätta sen hur ni har haft det! Pussa

2011-09-22 @ 09:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0