Back on track!

Ja så var man då tillbaka till "vardagen" efter en vecka hemifrån. Härlig vecka med underbara människor :) Ångrar verkligen inte en sekund att jag tog på mig att jobba! Dessutom gick det riktigt riktigt bra att vara ifrån Alva. Självklart så saknade jag ju henne men inte så att det var outhärdligt. Hade helt enkelt inte så mycket tid till att fundera utan det var full rulle HELA TIDEN :)

Är inne på sista jobbveckan här på jobbet nu...har bara onsdag och söndag kvar sen blir jag mammaledig igen fram till september :D Lovely! Dock ska jag ju jobba varannan helg men de är ju ingenting haha. Sen vill jag ju såklart försöka tolka lite med :P Men i det stora hela så är jag mammaledig!

Nästa vecka fyller min lilla skrutt år med! Kan inte förstå att det här året har gått så snabbt...Min lillfröken blir ett helt år! Så i veckan blir det till att baka och fylla frysen :) För på tisdag är det kalas!
Många har frågat vad Alva önskar sig i present och jag hade tänkt och försöka göra en önskelista som jag gjorde till jul. Men jag känner inte att jag har tiden att sitta och kolla runt och leta bilder :P Så det får bli text bara...

* Grå kofta
* Tunikor
* Enfärgade taights i glada färger
* Böcker
* Aktivitetsleksaker, gärna sådana som låter och blinkar eller sådana som "ploppar upp" då man trycker på knappar.
* Dragleksaker
* Vagnleksak (Inte en mobil utan en sån som man sätter på "bågen" i vagnen.)
* Lavendelnalle http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a07133&method=search
* Skor

Nää nu ska jag försöka sova lite...För imorgon när jag kommer hem blir det till att flytta in i vardagsrummet igen! Äntligen är det färdigt! Underbart duktig sambo man har :) Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Karro

De är så bra att du snart är mamma ledig igen :)

Mer promenader, fika, mys & one tree hill ;)

2011-03-08 @ 22:29:07
Postat av: Karro

De är så bra att du snart är mamma ledig igen :)

Mer promenader, fika, mys & one tree hill ;)

2011-03-08 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0