Uppenbarligen...

så har jag väldigt svårt att gå och lägga mig. Det är nästan alltid såhär då jag är på jobbet :) Man tycker ju att man kanske borde passa på och gå och lägga sig i tid...men nä! Ikväll hade jag absolut tänkt jag skulle sova i tid. Tänkte nämligen kurera mig till imorgon. Har jobbat hela långa dagen...Först tolkat från tidiga morgon till 4 och sen åkte jag på jobb nummer två här i stan. Är fortfarande kvar, jobbar tills imorgon bitti. Så ikväll när vi kom "hem" efter alla turer så började jag helt plötsligt att känna mig sjuk igen. Jätteont i halsen och även tryck och värk i örat och så gick det ett tag så kom hostan :( Kände verkligen att nu vill jag inte vara med nå mer! Men jag tryckte i mig nån alvedon, tog en halstablett och ställde mig i duschen och duschade skållhett :) Så nu känner jag mig en aning piggare :P Hoppas det håller i sig! För nå mer sjuk känner jag INTE för att vara. Dessutom så har jag inte tid för det heller! Imorgon är det en MASSA möten hit och dit, babrytmik (som jag har längtat) och sen på kvällen är det HERA. Torsdag är det babysim i Kramfors och sen jobb. Har jag tid att vara sjuk kanske?? NEJ!

Hemma händer det ett och annat med. Lillskruttan tränar att gå mer och mer för varje dag. Är så duktig såå! Hon har världens balans så stå gör hon mest hela dagarna. Förut har hon mest velat gå mellan mig och Christer om vi sitter på golvet men nu så traskar hon iväg för sig själv lite titt som tätt :) Gofisen! Ska försöka mig på att filma nån snutt och försöka lägga ut så ni får se :P
Sömnen har blivit lite bättre. Hon har sovit flera hela nätter i sin egen säng men ibland så vill hon komma över till oss. Men de är inte det där hysteriska gråten/skriken längre vilket är skönt.
Tror nog allt en 5:e tand är på g...tycker mg se nånting komma i överkäken. Samt att hon är väldigt grinig och klängig för tillfället. Eller så är hon bara mammasjuk hehe :)

Sen blir det renovering av vardagsrummet snart med. Pust! Det är ett kapitell för sig de...Men snart så drar det igång. Blir nog bra tillslut :P

Nää..sova och kurera sig va de! Natti natti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0