Torsdag

Tydligen så bör jag uppdatera här :P

Torsdagen har varit mycket bra i alla fall. Började (tidigt) med en tripp till Kramfors med Alva, Linda och Melissa för lite babysim. Så himla roligt! Känner absolut att det är värt att åka ändå till Kramfors för det här är då mycket mer min grej än det som är i Österåsen. Och nu menar jag INTE att det inte är bra där. Det passar bara mig och Alva bättre i Kramfors. Så det är mycket trevligt att vi får sällskap av "kusin och faster" :)

På eftermiddan bar det av till jobbet. Har haft en toppenkväll här med en massa skratt :) Min brukares mamma kom hit och hade med sig en påse med så fina sker till Alva. Hon är jättejättteduktig på att sticka och hade gjort en sån fin kofta med tillhörande mössa som såg ut som en jordgubbe :) Sen ett gäng med strumpor och vantar! Tusen tusen tack! Det uppskattas otroligt mycket! Ska ta nån bild sen och visa hur fint det va :)

Imorgon så ska vi ÄNTLIGEN åka och få träffa lilla Hillevi! Det är ju nästan så man skäms att det inte blivit av tidigare. Lillsessan är ju faktiskt född 11 november! Jaja, bättre sent än aldrig får man väl säga då. Men imorn ska vi i alla fall dit och köpa med oss pizza och käka tillsammans. Väldigt trevligt ska det bli. Me like.

I övrigt har vi inga planer alls för helgen vilket känns väldigt väldigt skönt. Bara vara! Eller...ja just de ja...Christer har tydligen planerat att vi ska tömma vardagsrummet :P De är ju kanske inte så bara. Jag tycker dock att man kanske ska ha bestämmt vad man ska ha på väggarna innan man börjar riva och slita. Men det är ju jag de :P Men å andra sidan skulle det ju vara otroligt skönt om vi kom igång. För jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det ska vara klart tills dess att Alva fyller ett år. Skulle ju vara skönt att ha ett vardagsrum om det kommer en massa folk hehe. Så jag kanske helt enkelt får ta och bestämma mig för vad jag vill ha och sluta vela. Hur som haver så bär det av upp på Åhmans imorgonbitti för att låna hem lite pärmar.

Nä nu ska jag försöka lägga mig i tid så jag är utvilad imorgon. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0