Måndag

Jaha, ny vecka och nya möjligheter! Dagen börjar med jobb, dygnspass så jag går av imorgon halv 8. Imorgon bär det av till Sundsvall med mams :) De längtar jag till! Längesen hon och jag bara for iväg någonstans. Ska in till stan i sundsvall för mamma ska göra synundersökning och köpa glasögon. Nice! Ja gillar att titta ut briller :) Sen blir det nog lite shopping med hehe. Jag själv behöver nya skor eftersom jag inte har några alls nu. Eller jo, kängor...men vem vill kuta i dom hela tiden. Förra veckan fick jag springa runt i högklackat, liiite halt kan jag säga att det va. Mina stövlar gav upp och dog förra veckan på måndan...helt plötsligt hade jag inte någon sula kvar på ena foten. Lite svårt att gå då :P Så de ska jag då försöka hitta till mig själv, och ett par nya träningsbyxor. Sen till Alva skulle jag behövt leggings i olika färger, strumpor och så ska jag hitta ut nån födelsedagspresent till henne :) Passa på då hon inte är med! Dessutom ska vi nog in på babyproffsen och kika på bilbarnstolar. Kommer nog bli en topendag :) Dock ska vi inte vara så länge utan försöka komma hem i tid.

Gårdagen var en bra dag. Mys med Alva på morgonen, en kort promenad, fix i vardagsrum, besök av Cami och Charlie, promenad igen, jag och Alva hälsade på Linda och Patrik, åsså fix i vardagsrummet igen. Mycket bra dag!

Bjuder på en gammal bild eftersom jag sitter på jobbet och inte har tillgång till mina nya...




Här var hon inte gammal :) Min lilla skrutt! Tänk vad tiden går fort, snart är det där ett år sen...

Kommentarer
Postat av: Faster L

Lillgosen! :) Tänk vad tiden går..

2011-01-25 @ 20:29:57
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0