Hela veckan lång...

Är jag ledig!! Weee :D Så underbart härligt! Inge ass jobb då det är min lediga vecka (schemat ser ut så) och inte heller har jag tagit på mig nått tolkuppdrag. Är lite svårt dom här veckorna då Christer jobbar och få till att nån har Alva. Men de ska bli otroligt skönt med en ledig vecka med min skrutt :)

Bjuder på en bild på mig och Alva. Har hennes favvojacka på henne, den är såå bra nu då det är lite varmare ute. Helt omöjligt att ha på henne overall när det är så här varmt. Då flyter hon bort :) Mammas gofis!



Åsså en glad tjej på väg till stan :) Rynka näsan är grejen för tillfället :P



Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Härligt med ledighet :)

Om ni inte redan planerat helgen, så får ni gärna kika upp :) (mitt besök stannar bara till tors).

Men annars tar vi det framöver :) Kram!

2011-01-31 @ 00:19:50
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0