Gott Nytt År!

Så var 2010 över, bästa året i mitt liv så här långt. Sista dagen på året var dock inte så rolig för lillskruttan. 40 graders feber och dålig i magen :( Lillhjärtat! Men snäll och go ändå, bara väldigt väldigt trött. Firade in det nya året uppe hos Maria och Mattias med Mats-Jörgen och Katarina samt alla barn. Mycket trevlig kväll, god middag och lugnt och skönt. Min lilla sjukling satt som ett plåster på mig mest hela kvällen och halvsov. Men ju längre kvällen gick desto piggare blev hon. Skönt! Imorse fick vi sovmorgon och låg sen alla tre och myste i sängen. Alva verkade dessutom ha sovit bort det mesta av febern. Hoppas den inte kommer tillbaka bara.

Till veckan är jag ledig HELA veckan :D Förstå så underbart! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0