Äntligen

Äntligen så börjar vi bli lite friska...eller ja i alla fall jag och Alva. Nu när vi börjar bli ok så har ju allt börjat för Christer istället. Hoppas han får det lite lindrigare än mig i alla fall. Alva åkte ju på magsjuka på nyår och den höll i sig ett bra tag :( Jag åkte på en dunderförkylning med bland annat öron och ögoninflamation samt att jag blev uan röst i fem dagar. Inge skoj! Så nu är det Christer som låter som hesa Fredrik hemma istället. Hoppas det går över fort!

Tusen tack för era tips och råd på förra inlägget. Alltid bra att få kloka råd av er mammor :) På bvc sa dom ugnefär desamma som ni hade sagt. Att det nog är en period hon är inne i nu. Att det händer så mycket nu så dom har så otroligt mycket att bearbeta att det gör att dom drömmer mycket mera nu än förut. Samt att det kan
vara en släng av separationsångest. Hur som haver så blir det nog bättre snart :)
När vi va på bvc så blev det ju naturligtvis vägning och mätning av lilla fröken. Eftersom hon inte varit så pigg och inte kunnat äta så bra så hade hon ju inte ökat så speciellt på vikten. Vågen stannade vid 10 månader på 9160 gram och så var hon 74 cm lång. Min stora tjej!

Idag har jag jobbat...eller jag jobbar fortfarande :P Till imorgonbitti! Inte så länge kvar nu innan jag ska gå på mammaledighet igen. Ska bli så underbart!! Bara få rå om min goplutt igen, lovely. Men jag ska fortsätta jobba lite... 25 % vilket innebär varannan helg. Sen ska jag ju självklart tolka med så mycket jag bara kan :P Men ändå! Jag kommer ju vara hemma tokmycket! Så så blir det fram till september :) Vill vänta med dagis till efter sommaren när Alva har hunnit blivit lite större. Tror det blir jättebra!

Nää nu ska jag göra natt här på jobbet, passa på och lägga mig tidigt så jag får sussa skönt :) Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0