Yr så in i bomben!

Har egentligen varit yr mer eller mindre sen Alva föddes men från början var det bara då och då. Som om vi hade varit igång länge och jag hade hållit för högt tempo eller om jag hade slarvat med mat och glömt att dricka. Men nu de sista två månaderna är jag yr från de att jag kliver upp på morgonen tills jag går och lägger mig. Allt bara snurrar mer eller mindre hela tiden! Spelar som ingen roll om jag sitter, står, ligger eller går...de snurrar ändå. Börjar bli lite tröttsamt :( Så nu har jag äntligen tagit tag i saken och beställt tid hos både optikern och läkaren. Först ut är optikern som jag ska till imorgon. Tänkte att jag kanske har fått sämre syn och att de är därför jag är snurrig. För ibland känns det nästan som om jag har ett par glasögon med för stark styrka på mig, så det är svårt att avståndsbedöma när jag går. Ja...vi får se vad dom säger imorgon. Annars bli de till farbror doktorn på måndag :)

Har så många fina och roliga kort på kameran som jag skulle vilja visa! Men jag har inte fått tummen ur än och tömt datorn så jag kan inte föra över från kameran än :) Segpropp är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, segpropp är vad du är!

2010-09-07 @ 21:36:13
URL: http://thenordlander.blogspot.com
Postat av: stina

Oj då, hoppas du får reda på varför du är så yr. Töm datorn så du kan lägga in nya bidler :) Nyfiken! Puss

2010-09-08 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0