Tisdag

Idag har jag jobbat hela dagen lång :) Christer va hemma och va pappaledig istället. Dagen till ära tog Alva sig en sovmorgon till 10 :D Så de va ju skönt för C som fick passa på att sova ut. Tydligen har lilla damen varit ganska grinig idag, samma som hon var igår. Efter att jag kommit hem idag så va hon otroligt ledsen och inget hjälpte alls :( Tills jag kom på att jag skulle känna i munnen, och mycket riktigt där va det en liten bissing som kommit upp. Alvas första tand! Lillskrutten håller på att bli stor!!! Nu sover fröken för natten så jag hoppas hon får sova bra i natt och att det inte gör lika ont i munnen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Nu börjar tänderna kika upp hos de flesta verkar det som ;)

2010-09-29 @ 09:47:39
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0