Söndag

Helgerna bara springer förbi, nu är denna redan slut... Dagen har varit bra, riktigt mysig :) Blev en ganska tidig morgon då Alva va vaken redan halv 8. Men vi låg ett bra tag i sängen och bara myste och kollade på barnprogram. Efter att Alva sovit middag (som blev en lur på typ 3 timmar!) så gick vi allihopa ut och gick. Väldigt fint väder idag! Alva har tidigare fått låna solglasögon av Anton, så dom hade hon på sig idag :)





Men de va roligast att kika ovanför :P



När vi kom hem va det dags att sno ihop lite middag. Blev flygande jakob idag, mums mums!! Efter middan blev det lite mys i soffan för mig och Alva. Sen blev det plötsligt snabba puckar då jag hade glömt att jag skulle åka och vara med på lite core i Långsele. Kom på att det va kvart i 7 och de börjar 7 :) Har nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv haha! Men jag va där en minut över 7 ombytt och klar! Riktigt skoj måste jag säga...skönt att få träna lite. Känns att det var ett tag sen kan man ju säga. Men nu ska de försöka bli ändring på de!
Just nu är det lite kvällsmys med en kopp te och Irene Huss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0