Växaperiod??

Känns som om Alva inte gör annat än äter och sover numera. Äter som en häst gör hon! Hon tänker bli stor och stark min lilla tös. Just nu ligger hon och sover inne på våran säng och har sovit i lite drygt två timmar nu... I vanliga fall sover hon ju alltid ute i vagnen men med risk för att hon idag flyger iväg så får hon sova inne :P En flygande bebis känns inte som nån hit haha. Alvarligt talat, de blåser som bara den ute idag! Sånna här dagar är det inte så roligt att bo så nära vattnet, nä fy bublan.

Imorgon är det fredag den 15e, Alva blir då 7 månader! Ojoj vad tiden springer iväg...

Nää ska man försöka göra nån nytta kanske?? Har som inte vant mig vid att hon sover så här länge och mycket så jag kommer mig inte för att göra nått...

Kommentarer
Postat av: Cami

annars kan jag fånga alva i luften om ja gser henne flyga :) passa på att ligga och vila, kanske läsa nån bok? puss

2010-10-14 @ 14:39:28
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0