Söndagkväll

Jaha så va den här helgen slut med! Eller egentligen tycker jag den här dagen har kännts som måndag så då tog ju egentligen helgen slut igår! Christer har jobbat idag därav måndagskänslan...

I övrigt har helgen varit mycket nice. Fredan blev en mycket lugn kväll där jag satt själv hela kvällen. Alva sov så duktigt och Christer med haha. Han däckade i soffan kvart över 8 den tröttmössan, så han va väldigt roligt sällskap sådär på fredagkvällen. Men han hade jobbat jättemycket i veckan och sovit dåligt så de va inte så konstigt :)

Lördan åkte vi ner alla tre och gjorde stan, kollade lite tapeter på Åhmans och handlade. Sen kom M-J, K & A hit och åt tacos med oss. Mycket trevligt! Efter middan blev de en massa surr, smakråd på lite tapeter, marängsviss och film (The proposal). Filmen va mycket rolig måste jag säga :) Hela dagen hade det blivit såå lite sömn för Alva så jag trodde hon skulle slockna tidigt. Men se där hade jag fel! Visst hon va trött vid halv 8 som vanligt och somnade i sin säng så snällt. men efter ca 10 minuter så var hon pigg som en lärka och ville minsann inte ligga i nån tråkig säng och sova. Så hon fick sitta med oss i soffan och se på film :) Där satt hon som en liten solstråle och lekte och hade sig fram till typ 10! Sen fick jag henne äntligen att somna igen. Sötnöten där :)

Idag har jag och Alva myst på för oss själva mest hela dagen. Nu på kvällskvisten åkte vi en kort sväng till Långsele och hälsade på L, K & M. Lillkussen hade växt en hel del :) Hon blir bara sötare och sötare för varje dag tror jag! Goskrutt! När vi kom hem så va Alva bra trött men när hon väl hamna i sängen va de exakt samma sak som dagen innan! Vad är det här!? Jaja, hon är ju som nöjd med att sitta och mysa med oss i soffan med...Inge grinig ingenting utan vill bara sitta och kramas (och helst dra mig i håret!). Så vid halv 10 blev det natt för henne... Jag som tyckte de hade börjat bli så skönt med lite egentid på kvällen :D

Har beställt en MASSA kort alldeles nyss med från Crimson...drygt 300 kort haha. Ja har INTE börjat med Alvas album än och de här är tredje gången jag beställer kort. Blir ju skoj att börja när man har drygt 500 bilder att välja och vraka mellan :P Duktigt Jennie!!

Nää nu ska jag joina Christer och Alva som sover så sött...ska bara gå ner i källaren först och hänga lite tvätt.
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0