Måndag MORGON

Oj vad jag känner att jag inte är van att kliva upp tidigt på morgonen :P Bra jag får mjukstarta lite nu innan jag ska börja jobba. Har ju blivit så bortskämd med att sova när Alva oftast är en riktig sjusovare. Idag är kusin A här, hans dagis är stängt. Därför har jag varit duktig och klivit upp i tid idag, Alva hon ligger och snarkar fortfarande. Just nu sitter vi och tar det lite lugnt i soffan, ser på playhouse och äter mandariner. Hoppas att det blir en fin dag så vi kanske kan ta och vara ute lite. Skulle va trevligt :)

I eftermiddag så kommer Liza och Amanda hit från Älandsbro. Ska bli riktigt skoj att få rå om dom, och ända tills imorgon dessutom! Alva och Amanda ska ha pyjamasparty :P Ikväll blir det klädparty, me and i och sen imorgon ska vi på badhuset med tjejerna. SKOJ!!!!

Ja ikväll är det som sagt Me and I party här på Strandvägen :) Ska bli riktigt skoj! Har sett ut en klänning som jag ska köpa till Alva. Såå fin! Är det någon som vill komma som jag har glömt att fråga så är det bara att hojta till!!

Nä nu ska jag fixa lite frulle åt oss, eller förbereda i alla fall. A vill vänta tills lillaA är vaken med :) Söt!

Kommentarer
Postat av: Gun-Marie

Åh - vad mysigt! Önskar att jag kunde vara hos Er!

Kram på Er!

2010-10-25 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0