Förslag tack...

Christer har kommit på att vi bums ska renovera vardagsrummet nu i höst. Visst...jag vill jättegärna ha ett nytt snyggt vardagsrum jag med....OM jag bara visste hur jag ville ha det som! Jag brukar alltid ha nån ide men just nu står det näst intill tomt. Så då tänkte jag höra om det är nån som vill komma med nått förslag :P För er som inte vet hur det ser ut här blir det ju lite knivigt hehe. Men ni som vet kanske har nått tips ;) Golvet kommer att åka ut i alla fall och in ska ett nytt klickgolv, mörkt med stavar. Har funderat på fondvägg...en eller flera? Vad tycker ni? Vi har ju så många olika vinklar i detta rum så det kanske skulle funka med flera väggar. Sen...ska man ha samma i matsalsdelen med eller ska det vara nått annat där?? Hjälp mig!! :D


Joo...om ni går in här så finns de gamla bilder där :) Det enda som är skillnad i vardagsrummet nu (förutom att det inte är jul nu hehe) är att öppenspisen är vit! Kolla kolla... http://jenniep.bloggagratis.se/2009/01/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0