Amning och jobb...

Amning ja...jag slutade amma i söndags :) Känns lite tråkigt men ack så skönt! Visst saknar man den där speciella närheten men det är fasligt skönt att inte vara så otroligt bunden längre. Min lillskrutt börjar ju bli stor nu! :) På tisdagmorgon åkte jag iväg för att jobba och det kändes såå konstigt att inte träffa Alva där på morgonen. Tidigare när jag har åkt att jobba så har jag ju alltid tagit upp henne så hon fåt äta och sen har hon fortatt att sova. Men nu behövdes ju inte det...Mycket underligt kändes det måste jag säga! Blev jobb både tisdag och torsdag för min del. Så Christer va hemma och va pappaledig i tisdags och sen så va Alva hos sin farmor igår. Så på två dagar blev det ca 12 timmars bilkörning :P Nice! Eller inte :D Men de är tur man är van att köra mycket...
Nästa vecka är sista veckan innan jag börjar jobba på riktigt igen! Förstå...1 november är snart här...jag som tyckte det va länge kvar på min mammaledighet. Men det kommer nog gå bra, bara man kommer in i det. Har ju tur som har ett sånt bra schema som jag har. Var 4e vecka är jag ledig 8 dagar i sträck :P Så då blir det en massa Alva och mammamys! Den veckan ska Christer jobba som vanligt så de blir perfekt, sparar en massa föräldradagar ;)

Snart är det helg igen med, tiden går så fort så fort...Fredag imorgon ju! Morgondagen kommer spenderas uppe hos mor och far. Mamma fyllde år i tisdags men eftersom jag var borta och jobbade då så bestämde vi att vi skulle dit på fredag istället. Så de blir trevligt :) I övrigt vet jag inte vad helgen har att erbjuda...återstår att se...

Nästa helg är det i alla fall dags för Ladies Night i Övik med HERA. Fy fabian vad skoj vi kommer ha!! Längtas!!!!!

Bjuder på en bild på min lilla badtjej från i måndags ;) Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Haha, ja det är fart men kanske inte samma bra kontroll :p hon tar det i omvänd ordning ;)



och fin bild på Alva :)

Trevlig helg :D kram!

2010-10-22 @ 09:45:02
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0