Tydligen...

så ska man uppdatera här då och då :P Har fått lite klagomål hehe. Såå vad ska man säga... Jobbar gör jag idag. Har jobbat dygn varannan dag i en och en halv vecka nu. Sista passet som ass för den här veckan idag, går av imorgonbitti. Sen hem en snabbis och pussa på skruttan :) Sen bär det av på lite tolkning. Men i helgen har jag sagt stop för jobb, då ska jag njuta av ledigheten. Lördag får jag rå om Alva helt själv för då ska Christer jobba. Sen på söndag åker vi till Älandsbro för att fira Amanda som har fyllt ett samt spana in deras nya HUS. Ska bli så spännande att se. Man lär väl bli helt sjuk och vilja sälja sitt eget och börja om från skratch :P

Har varit otroligt trött idag efter en väldigt orolig natt. Man blir ju så förvånad när det blir nånting med lillfröken, man är ju så van att hon sover som en liten ängel hela tiden. Men i natt var hon inte alls glad, var ledsen och grinade fram till tre. Stackars liten håller på och få både en 3:e och en 4:e tand och dom är inte alls nå roliga :( Men de går nog snart över. Lilltjejen håller på att bli stor! Igår gick hon sina första steg utan att hålla i nånting. Tre steg två gånger :) Men jag tycker allt hon kan ta det lite lugnt och ta och lära sig krypa först. För där har hon en väldigt fin hasa/åla/krypa stil hehe :)

Fyllde år förra veckan med, huvva vad man börjar bli gammal. Trevlig dag hade jag i alla fall med massa besök, fina presenter och god tårta. Gillas! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (13/3-10)

Jag som tänkte höra om ni skulle på skyltsöndag och ville ha lite snylt-sällskap ;)

2010-11-25 @ 23:06:16
URL: http://raskaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0