Ladies Night

Ladies Night va blande det roligaste jag har varit på på länge! Vi hade grymt jäkla skoj :) Åkte upp tidigt på lördagen, gick och shoppade på stan och åt god lunch. Sen till hotellet där vi gjorde oss i ordning och satt och surrade. Till 6 var vi på plats för mingel. Fick en välkomstdrink och sen lyckades jag, K och C får håret fixat hos wellas frisörer. Nice! Lite senare var det dags för middag och vi blev visade till våra platser. Jag visste ju att vi hade köpt de näst dyraste biljetterna men jag hade inga förhoppningar direkt om våra platser. Fick nästan en chock när man fick se vart vi skulle sitta :) Om jag säger så här...vi hade nog inte kunnat komma närmare!
Bjuder på lite bilder ;) Men ni får hålla till goda på grabbarna. Har inte frågat tjejerna som var med om det är ok att lägga ut några på dom...











Sa jag att vi hade bra platser?? :D

Tack tjejer för en helt fantastiskt rolig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0