Tisdag

Mår lite bättre idag, med betoning på LITE...Men det går åt rätt håll i alla fall :) Kan som vanligt inte ta det lugnt som jag kanske egentligen borde göra. Nä jag har dragit igång en rejäl storstädning! Så idag blev vardagsrummet tipptopp med nya gardiner dessutom. Blårummet klart och badrummet har jag börjat med. Imorn hinner jag med sovrummet, barnrummet, hallen och de sista på toan. Så då är det inte så mycket kvar sen :)

Imorgon kommer HERAgänget hit med, skoj skoj! Sen tror jag inte jag hinner vara med något mer innan Liten har kommit :) Så otroligt konstigt de känns...

Nä nu ska jag snart gå och lägga mig och sova, är helt slutkörd. Hoppas på att få vakna imorgon och vara frisk...håll alla fingrar och tår för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0