Tisdag

Två dagar kvar till Bf... men jag tror absolut inte det kommer att hända något. Har mentalt ställt in mig på att gå över tiden minst en vecka. Men för den sakens skull kan man ju ändå hålla tummarna att det ska hända nått snart :) Längtar så in i norden! Dock skulle de ha varit nice att få vara helt frisk först, men de verkar ju som segt med det. Jäkla nästäppa som inte vill släppa! Idag har jag gett mig den på att jag inte ska använda näsdroppar heller, får väl se hur det går. Får så ont i huvudet då jag inte kan andas normalt... Jaja, gnäll gnäll :)

Tro vad den här dagen har att erbjuda då? Har precis tagit en långdusch och ätit frukost och nu så sitter jag då här. Ska ju som sagt ta tag i våran nya frys och rengöra den, blää är inte inspererad alls. Men de är ju bra om den är rengjord så man kan starta upp den och flytta över allt från frysboxen. Se om allt får plats i den vilket jag betvivlar... I övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Hade funderingar på att ta en tripp till stan men jag känner inte att jag ids. Vill bara vara hemma nu för tiden :) Men har inte täppan släppt tills imorn så är jag nog illa tvungen at åka ner för då måste jag på apoteket.

Ja de här blev ju ett roligt inlägg :) Ska göra nån nytta nu. Hade!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Guuuud vad spännande!!!!!

Knytet kan ju komma när som helst. Många magar man får vänta på nu.......

2010-03-09 @ 13:41:36
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0