Sol!

Underbart härligt väder idag! Kan man bli annat än lycklig då man sätter sig upp i sängen och tittar ut och det är strålande sol ute, lovely! Har precis skickat iväg Christer på skotern, tycker han borde passa på att åka lite innan det är försent för den här säsongen. Lite avis är man ju dock över att man inte kan följa med. Men men, får ta igen de nästa år istället ;) Själv ska jag göra mig lite varm choklad och sätta mig på bron och sola! Just nu är det 8 grader varmt här på framsidan och det blir nog bara varmare under dagen. Skulle ha kikat på skidskyttet om en halvtimme med... Så det får nog bli det först och sen bron :)

Har inte alls lika ont idag heller vilket är väldigt tacksamt! Vet inte alls vad det blev igår? Nä nu ska jag plocka undan, bädda sängen och sen titta på skidskyttet som sagt. Hoppas ni får en varm och solig dag ni med, i så fall så passa på och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0