Nojig!

Natten som har varit har jag varit så otroligt nojig, va så rädd att bebisen skulle vilja komma. Inte för att jag inte vill att Liten ska komma, för det vill jag mer än nånting annat. Men jag vill verkligen inte att den ska komma när jag är så här sjuk! Mår fortfarande pyton minst sagt :( Natten har varit hemsk, har inte sovit nästan nått. Upp och kutat hela natten med en jäkla huvudvärk och ett evigt snörvlande och nysande. Blää vad less jag är nu! Sov i soffan i natt i alla fall för jag fick bättre vinkel för ryggen där. Nått som va possetivt i alla fall...

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka kurera mig, ligga och se på tv. Men de kliar då fruktansvärt i fingrarna för jag vill dammsuga och dammtorka. Men förhoppningsvis är jag piggare imorgon och kan göra det då istället.

Älsklingen börjar gå på ett nyt typ av schema den här veckan med, vet inte rikigt vad jag tycker om det. Han är hemma nu och börjar inte förns klockan 2 och sen jobbar han till 12. Han tycker det är bra för han får passa på och sova lite mer. Det kan jag hålla med om är bra för det behöver han! Men för min egen del tycker jag de är ganska tråkigt att han är borta hela dagen och kommer hem så sent :( Men men, de är ju bara den här veckan sen har han två "vanliga" veckor. Blir nog bra tillslut :) Ska gå ner nu och kolla hur det går för honom, han är nere i källaren som vanligt. Tror han håller på att sätta ihop inredningen till tvättstugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0