Lycklig

Så ofattbart lycklig är jag just nu, känns som att jag har allt jag någonsin kan önska mig.

Allt har fungerat bra sen vi fick komma hem i fredags i alla fall. Lillgumman är snäll så snäll, äter och sover mest :) Duktig är hon och sover hela nätterna i sin egen vagga med. Hon brukar äta vid 11 på kvällen och sen sover hon till 4-5 då hon vill ha mat igen. Efter det sover hon till runt 9 :) Så jag ska inte klaga som får sova så mycket! Men man ska väl inte ropa hej än, för mycket kan ju ändras snabbt...
Dagarna rullar på och vi tar det mest lugnt och myser. Idag har vi inte gjort många knop alls utan bara legat i sängen och myst. Jag kan bara ligga och titta på henne och vara nöjd med det, hon är så underbar!
Längtar till nästa vecka då Christer med är hemma, ska bli så mysigt. Han har inte varit pappaledig nått än utan tar sina första dagar nästa vecka. Så det blir nog mysigt att få vara hemma alla tre :)

Måste tacka för alla fina gratulationer vi har fått, det värmer! Tack så mycket!

Nu ska jag gå och snusa lite på min lilla prinsessa och se om hon vaknar, är snart dags för mat igen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Moa (född 13/3-10)

Låter som ni har det väldigt bra och mysigt :D

Härligt att vara hemma hela familjen snart, själv "tappar" jag Christian till veckan..

Kram.

2010-03-25 @ 19:21:54
URL: http://raskaana.blogg.se/
Postat av: Sofia

myspys!! skönt att det hittills går bra med lilltösen!

2010-03-25 @ 22:42:27
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Emma O

åhh vad mysigt!!! härligt att allt gått bra. vill komma upp och hälsa på er, lilla Alva och också shit, vilket fint hus ni har. det var skoj att se bilderna före och efter. (på facebook) ha det så bra nu och mys på! kramar!!

2010-03-28 @ 11:47:52
Postat av: Johanna

Låter som att ni har det bra där hemma. Träffade Sandra på stan idag och vi tänkte ta en fika någon dag, skulle va kul om du hängde på!

2010-03-29 @ 17:40:29
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: anki & ted

stort grattis till er lilltjej Alva (lite försent men men..)

Mys och ta vara på "bäbis-tiden" för de blir stora så snabbt =)

2010-04-05 @ 15:58:51
URL: http://ankisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0