Lite uppdatering

Kom på att jag kanske skulle ta och uppdatera bloggen lite så inte alla tror jag är på bb :D För NEJ det har fortfarande inte kommit någon liten bebis :)
I fredags gick jag in i vecka 40, så idag är det 39+3. Vilket innebär att det inte alls är lång tid kvar! Känns skönt måste jag säga. Är minst sagt nyfiken på vad det är för liten filur där inne :)

Har varit full rulle på slutet, som vanligt haha. Blev en tripp till Birsta i fredags, en liten en på 11 timmar! Kan ju lugnt säga att jag var helt slut när vi kom hem. Men nu är det bortgjort och klart vilket är skönt. Köpte en bokhylla in till barnrummet som blev väldigt fint. Just nu är det lite tomt i den men de kommer... Sen blev det lite smått och gott från alla möjliga affärer. Lördan och söndan har bestått av grejning här hemma. Sen hann vi med en sväng upp skoterträffen här i byn med. Mysigt!

Idag har jag inte gjort många knop alls, skönt eftersom förkylningen inte har släppt helt. Efter frukost åkte jag till Jenny och Hugo där jag blev bjuden på fika. Mums mums! Måste sluta upp med allt det här fikandet sen bara. Ingen bra vana jag har dragit på mig :) Satt där ett bra tag och surrade. Hemma kockade jag lite middag och sen efter vi ätit och så så har jag bara legat och tagit det lugnt. Har haft en sån huvudvärk så jag har inte velat gjort nånting :(

Imorgon ska jag ta tag i vår nya frys nere i tvättstugan, den behöver en grundlig rengöring! Så det är mitt projekt för morgondagen, lagomt stort projekt tycker jag :) Försöker ta det lite lugnt nu på slutet ;)

Nä nu ska jag glutta lite på halv 8 hos mig, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0