Gnäll

Måste få gnälla av mig lite, jag bara måste! Är så förbannat jävla less på den här nästäppan, vill att den ska försvinna NU! Har verkligen försökt att inte använda näsdroppar idag men när vi skulle äta midag så gav jag upp! Gick ju fan inte att äta då jag inte kunde andas med varken munnen eller näsan :( Så då tog jag näsdroppar med följd av att jag nu har världens huvudvärk och att det känns som om någon har gett mig en blåtira. Svider och värker runt högerögat så jag tror jag blir knäpp. Blää!!!

Så nu har jag fått spytt lite galla, nu känns de lite bättre i alla fall :) Tror att jag som plåster på såren ska ta och sno ihop en kladdkaka. Va grymt länge sen vi åt det och vi har sagt att vi ska ha lite mys ikväll så vad passar då bättre än en kladdkaka ;)

Dagen i övrigt har bestått av rengöring av äckelfrysen, blää vad skitig den va. Tycker inte om när jag måste hålla på å rengöra andras smuts. Blää! Men nu är den ren och fin och redo att användas :) Sen fick jag lite besök på eftermiddan i form av Karro, trevligt trevligt. Surrade lite skit och drack te. Är skönt när de kommer nån och hälsar på sådär, dagen går som lite fortare nu. Jag som tyckt att dagarna går i ultraspeed har börjat tyckt att allt går segt. Kan vara för att BF kommer närmare och närmare... :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej kompå att jag glömt att gissa bebins längd och vikt. Jag tror att det blir en flicka som är 51 lång och vikt 3300 sen går du två veckor och två dagar över tiden de är vad jag tror de.



PS sen ska jag säga att jag är en trogen läsare av din blogg..

2010-03-09 @ 20:25:30
URL: http://dromvit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0