BF!

Jaha, idag är då dagen man längtat efter i så många månader :) Känner jag nått...nää :) Jaja, det kanske inte kommer nån liten bebis idag men den kommer aldeles säkert inom snar framtid i alla fall. Man får tänka så! Den som väntar på nått gott...

Idag ska jag försöka grejja inne i klädkammaren, mest bara för att ha något att göra. Måste ha i alla fall ett projekt om dagen så den går lite fortare. Så jag ska försöka göra lite fint där :)

Igår bokade jag hotell till sommarens äventyr :) Wee vad härligt och roligt det ska bli, längtar så in i bomben! Mysigt mysigt, blir som en liten minisemester nästan, hihi.

Hämtade mina kläder som jag hade beställt från Ellos och HM igår. Superfina! Men det är lite frustrerande när man inte kan prova dom haha. Trodde väl inte RIKTIGT att det skulle gå så snabbt att få hem dom :) Jaja, jag har ju ett tag på mig innan dom ska skickas tillbaka. Ser då ut som om ja ska kunna ha allting i alla fall, vi får väl se vad som händer.

Nä nu ska jag göra nån nytta här så dagen går lite :) Hade!

Kommentarer
Postat av: Cami

Varje gång smsar du mig så tänker jag bebis? :) hoppas det blir mms istället för sms nästa gång :) spännande! ja det blir skoj att åka ner i sommar med Hasse och er puss

2010-03-11 @ 13:05:22
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0