Vilken helg!

En riktig toppenhelg har detta varit, så skoj :) Bröllopet igår var en av de absolut finaste jag varit på. Brudparet var så otroligt vackra så at ord finns inte! Så fort jag har tid så ska jag ge er en liten tjuvtitt ;) Har fotat en MASSA!

Skruttan har gjort det så otroligt bra i helgen, är så imponerad. Min lilla solstråle :) Fredags va de en massa bilåkande och hon sov mest hela tiden. När hon inte gjorde det så surrade hon och satt så nöjd så. Trodde aldrig att hon skulle sova på natten i och med att det blivit så otroligt mycket sömn under dagen men de va inga problem :) Hon sov som en stock fram till 6. Sen under lördagen så sov hon praktiskt taget ingenting...eller jo hon sov sig igenom hela vigseln :P Men sen så va hon vaken mest hela tiden. Blev lite smågrinig stundtals men de är inte så konstigt med tanke på att hon brukar sova mycket mycket mer under dagarna. Blev ganska tidig hemgång för oss så efter bröllopstårtan begav vi oss tillbaka till hotellet. Så när Alva ätit klart och jag la henne va hon halv 12 och sen sov hon till 8 i morse! Hon vaknade inte ens i natt för att äta. Min duktiga lilla skrutt :) Väldigt skönt att jag fick sova ut med, kan jag säga att jag behövde.

Idag har vi tagit det lugnt, ätit frukost på hotellet med alla och suttit och surrat. Så inte förns efter 2 kom vi iväg från Täby. Men nu är vi alltså påväg ner till Skåne där vi stannar tills på torsdag. Ska bli så härligt och jag hoppas det underbara vädret vi har haft i helgen håller i sig hela veckan.

Nä nu ska jag vara lite social med min körande sambo :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack för ett utmärkt bordssällskap! :) det var SÅ KUL att äntligen få träffa lilla Alva & er!! alva var underbart söt! :) visst var bruden strålande vacker, kan bara inte annat än att hålla med! ni får ha det så mysigt på er lilla Sverigeresa! KRAM!

2010-06-06 @ 23:24:59
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Bruden

Det var så kul att ni var med på bröllopet! Hoppas vi ses i sommar. Puss

2010-06-08 @ 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0