Ullared, hotell och ja HEMMA

Ullared...vilken otroligt rolig affär :) Mer än så behöver jag nog egentligen inte säga. Handlade faktiskt ingenting som vi inte behövde. Blev en hel del till Alva! Passade på att köpa en hel del leksaker till henne för dom va så otroligt mycket billigare än vad dom är ute i leksaksbutikerna. Sen blev det lite sängkläder (också dom till alva), kläder, verktyg, grejer till alvas 1a året album, ramar (massor) och lite presenter. Ja de va nog fler saker med men de va vad jag kom på nu :P

Sov på hotell i natt igen i Sthlm, denna gången på park inn i solna. Toppenhotell, gillar det verkligen. Alva verkar ha förstått grejen med hotell i alla fall. Att man ska passa på att sova ut :) För även denna gång sov hon hela natten lång. Min gofis! Så när väckaren ringde halv 8 gick jag och tog en långdusch och grejade på tills jag tillsist blev tvungen att väcka henne så hon hann äta innan jag och Christer skulle äta frulle. Underbart barn man har fått :)

Nu är vi äntligen hemma och vad är det man säger, borta bra men hemma BÄST. Och jaa..så är det verkligen. Har haft det jättebra på våran semester verkligen men det är så skönt att få komma hem igen. Har plockat upp allt vi köpte och tittat igenom allt. Hihi, var nästan lika skoj som när man köpte det :) Dockan har precis lagt sig och somnat. Så nu kan man ju hoppas på att hon tror att vi är på hotell i natt med :P

Imorgon blir det klassträff, 10 år sen 9an. Ska bli riktigt skoj de, roligt att träffa alla :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhhh... jag vill också gå på Ullared.

2010-06-13 @ 06:59:12
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0