Skåne

Jag, Christer och Alva är ju som sagt på minisemester nere i Skåne. Som vanligt när vi åker någon stans så är det dåligt väder :( blir man lite less eller! Det slår då aldrig fel! Måndags tog vi en sväng (i regnet) till Väla och gick och kikade i massa affärer. Blev ytterst lite shoppat och det vi handlade va till Alva :) Sen igår va det faktiskt uppehåll men eftersom vi hade hört att det skulle vara bättre väder idag så tänkte vi att vi tar Danmarktrippen på onsdag. Så igår va vi på ett annat köpcenter, famila (tror jag de hette). Så idag när vi skulle åka till Danmark då så öser det ner! Blää vad less jag blev :( Hade verkligen sett fram emot att strosa omkring i Danmark... Jaja, får se om det blir bättre nu på eftermiddan så vi sticker en snabbis då. Just nu sitter då Christer och Alva i fotöljen bakom mig och sover. Tröttmössor är dom båda två :P

Imorgon bär det då av till Ullared :) Ska bli skoj då jag aldrig har varit där förut. Får se hur mycket rat man kommer därifrån med haha. Sen bär det av mot Sthlm och Solna för en natt på hotell där. Myspys! Den här gången hoppas jag vi får badkar på rummet för jag och Alva vill bada!

Nä nu ska jag försöka hitta på nått att göra här..kan ju inte bara sitta och vänta på att det ska sluta regna heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0