Tiden går så fort

Tyckte nyss jag hade lite nedräkning inför vecka 30 och nu går jag in i vecka 32 imorgon. Herre je vad tiden går snabbt :) Men de är bra det, då kommer Liten snabbare till oss. Går inte med ord att beskriva hur mycket jag längtar! Längtar att se vad det är för liten en som gömer sig där inne, vem den är lik, vilken personlighet den har...ja allt! Längtar efter att få barnrummet klart så jag kan gå och drömma inne bland Litens saker. Längtar efter att få pyssla på där inne och göra hemtrevligt. Längtar efter att få köpa lite mer barnkläder :) Håller mig stenhårt från att köpa nånting...har hittills bara köpt en enda body! Helt otroligt haha. Sen längtar jag naturligtvis till att inte ha den här jättemagen längre. Att kunna böja sig fram och ta på sig skorna utan problem, inte känna att man nog kräks om man pressar sig fram en mililmeter till. Nää det ska bli väldans skönt att slippa den här extra vikten, lovely! Men jag har börjat fundera över vad otroligt tomt det komer kännas...ingen som sparkar en i magen med jämna mellanrum. Man har ju som vant sig vid det nu...att ha nån som buffas på en hela tiden. Det kommer jag sakna, att ligga och känna på hur Liten rör på sig. Å andra sidan så kommer jag ha en liten bebis jag kan ligga och snusa på hela tiden istället, och de slår nog det andra :) Åh vad jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0