Östersund

Idag är det söndag och sista dagen i Östersund. Har varit en toppenhelg! I fredags kom vi till Lasse & Gun-Marie strax efter 7. Hade gjort en vända på Lillänge före så där för blev det lite senare än tänkt. Väl framme blev det i alla fall pizza och lets dance :) Perfekt för en fredag! Lördan va de shopping som stod på schemat, i alla fall för Christer haha. Han handla och handla och handla! Men han fick verkligen tag på toppensaker till mycket bra priser, blev flera par jeans, skjorta, kalsonger, jacka, flecejacka m.m. Mycket fina saker! Själv handlade jag mest ingenting, lite underkläder de va allt. Jag sparar mitt till senare haha :D Längtar såå till att få köpa nya kläder efter att bebisen har kommit! Så idag är det alltså söndag...jag och Gun-Marie sitter här i soffan i vardagsrummet med varsin dator :) Har bra precis klivit upp. Skönt med lite sovmorgon! Christer och Lasse dom va uppe med tuppen i morse dom och tog och åkte ut till Kårviken för att kolla om allt va ok. Har ju varit så enormt kallt så det kan ju vara bra att kika så inget har frysit sönder. Nu är dom på väg hem så vi väntar på dom så vi ska fika tillsammans. Mys! Sen idag ska jag och Christer tydligen åka och köpa en dörr...får se hur vi ska få plats med det i bilen. men Christer brukar ju va bra på det där med att packa så det ska nog gå. Sen blir det en till liten vända på Lillänge tror jag, Christer ville nog kolla på nån telefon och kamera. Sen efter det ska vi åka och hälsa på Lisa och Janne en sväng :) Ska bli roligt att se dom, va alldeles för länge sen nu. Så de blir nice :)
Lasse tror i alla fall stenhårt på att det är en liten tjej vi väntar :) Är så skoj när man får höra vad alla tror! Själv vet jag inte alls...Går som fram och tillbaka. Men Lasse han säger att han vet att det är en tjej och så tror han att hon tänker komma nån vecka tidigare än planerat, typ i slutet av februari. Låter tokbra tycker jag som är less på att vara grvid nu :) Så jag hoppas att han siar bra ;)
Nää nu ska jag kolla på skidskytte här och hålla tummarna för Helena och dom andra. Hejja hejja!!!!

Kommentarer
Postat av: Cami

vad mysig ni hade haft i helgen :P jag tror det blir en pojke. vi får se när bebisen kommer ut :)



puss

2010-01-10 @ 13:20:25
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Louise

Å jag tror det blir en tjej:) du får göra som min vän, hon hade en tävling på sin blogg den som gisade rätt eller närmast barnets vikt vann någor typ nån trisslott

Ha det bra.

2010-01-10 @ 23:14:55
URL: http://dromvit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0