Onsdag

Mitten på veckan då...ja snart kommer det att vara fredag igen :) Jag säger ju det, de är bara fredagar hela tiden! Idag har jag inte gjort mycket alls, typ ingenting...Har mått så jäkla illa hela dagen så jag har inte kännt för något alls. Blev ju lite skottat i alla fall och efter det så kom Katarina och Anton hit en sväng. Snodde ihop en fruktsallad till oss, mums så gott de va :) Att man inte gör det oftare egentligen?! Är ju så enkelt och så otroligt gott... Snart blir det i alla fall HERAkväll med tjejerna hemma hos Cissi. Ska bli väldans trevligt! Sist vi sågs va ju innan jul så de va ju ett tag sen nu, nu är det ju snart februari ju. Blir nog en hel del surr ikväll kan jag tänka mig :) Måste nog faktiskt ta och göra mig i ordning tror jag, Maria hämtar upp mig om 5 minuter så.. :) Ha en trevlig kväll, de tänker jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0