När jag hör din röst

Har precis läst ut andra boken av Stephenie Meyer och jag kan inte förstå hur jag ska kunna låta bli att läsa den tredje nu på en gång! Är alltså andra boken i Twilight serien :) Jag hade redan innan jag läste någon av böckerna bestämmt mig för att jag skulle bara läsa så långt som jag redan hade sett. Det har ju bara kommit ut två filmer så något mer har jag då inte sett. Brukar alltid bli besviken om jag först har läst en bok och sen ser filmen och de vill jag inte ska hända. Därför ska jag sluta läsa nu....även fast jag har den tredje boken bara en meter ifrån mig. Åh jag är såå sugen på att fortsätta läsa!! Men den som väntar på nått gott :) Måste säga att bäckerna är sjukt bra i alla fall. Ni som inte har läst dom borde absolut göra det. men jag är glad att jag läser dom nu i efterhnad och inte före jag såg filmerna. Tror inte jag hade uppskattat filmerna på samma sätt som jag gör nu om jag hade gjort det.
Nä svammel svammel...nu ska jag sluta med att blogga för idag. Har ju faktiskt blivit tre inlägg idag :) Märks tydligt vilka dagar det är jag jobbar. Har som mer tid att sitta vid datorn då än när jag är hemma haha.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cami

ja skumt att du har mer tid på jobbet än hemma :D:D



puss

2010-01-03 @ 00:29:36
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0