Löfte...

Ja då va det dags för det här med nyårslöfte igen då :) Mitt löfte kan jag inte göra mycket åt för tillfället men senare lär det bli desto jobbigare. Jag har lovat mig själv att jag ska få bort ALLA graviditetskilon innan året är slut. Väldigt gärna lång innan året är slut men senast då! Hatar verkligen att se ut såhär... Jag har alltid annars tyckt att det är så otroligt vackert att vara gravid. Ja...på alla andra utom mig själv! Så så fort bebisen är här så ska det här bort. Är min värsta mardröm att jag inte ska kunna få bort nånting alls, att jag kommer gå runt och bara vara tjock. Låter kanske fånigt och ytligt men de skiter jag i,  jag vill bli smal! Så då va de sagt :)
En helt annan sak...Kent frågade mig härom dagen om jag inte hade fått nått sug efter något speciellt nu då jag är gravid. Nej svarade jag, inget speciellt. Visst i början va jag sugen på Ramlösa vilket jag aldrig är annars men de va inte så att jag kände att jag skulle bli tokig om jag inte fick det. :) Men nu efter den där frågan har jag börjat bli nå kompiöst sugen på juice. Har varit det en period nu runt jul och då hade vi inget hemma så då har jag bara gått och varit riktigt riktigt sugen. Men så bad jag Christer handla hem och nu kan jag fan inte sluta att dricka :) Är såå gott! Är ju på jobbet nu och vi var nyss på affärna och handlade och jag blev bara tvungen att köpa med mig en 2 liters juice hit på jobbet. Mums! men jag ska försöka inte dricka så värst mycket, är ju så mycket socker i det så jag ska va lite försiktig. Men det är såå gott :)
Nä nu är snart gratängen klar i ugnen så nu är det nog dags att steka på resten av maten. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0