Fredag igen

Ja så va det då fredag igen :) Jag säger som jag sa förra året med, det är bara fredagar hela tiden! Skönt då är det ju helg hela tiden tänker ni men nej det är inte så jag menar...de är bara fredag. För helgen den schvissar förbi minsan. Jaja, just nu gillar jag att det är fredag i alla fall. Fredagar är ju dessutom den dagen då jag går in i en ny vecka, så idag är det vecka 34 (33+0). Det går såå snabbt :) Men inte tänker jag klaga inte...nej nej. Vill mer än gärna ha en liten bebis redan nu haha. Längtar!

Är väldigt skoj att så många har varit in och gissat på förra inlägget. Så nu får vi se om det är någon som har rätt, skoj skoj! Själv har jag inte gissat på om det är en tjej eller kille...ändrar mig från dag till dag :) Men jag har länge trott att den kommer den 18e, trots att jag hoppas på att den ska kika ut en vecka eller två för tidigt :) Får hoppas på att jag inte är bra på att sia. Sen har jag ju drömt att den skulle väga 3529g så vi får väl se...

Sen måste jag tacka för alla tips jag fått om halsbrännan. Det ju lite skoj att läsa om att man säger att barnen då får mycket hår. Hade jag aldrig hört :) Så vi får väl se, borde va en hårig liten bäbis i så fall som kommer.

Imorgon blir det IKEA för hela slanten, har såå mycket vi måste handla. Skönt att passa på att åka nu i helgen, precis innan alla har fått lön. Så vi hoppas på att det inte kommer vara så mycket folk. Ska köpa en spjälsäng och en fotölj till barnrummet, samt en MASSA småsaker. Hihi, ska bli så skoj att få göra ordning där inne :) Vi fick ju tapetserat klart där härom dan och så kommer Anna på måndag för att måla på väggen. Så nu är det nog dags för mig att börja måla möbeln som ska vara där inne. Blir nog till att börja lägga golvet ikväll och fortsätta sen på söndag. Åh de kommer bli så fint!

På söndag kommer min Lisa hit :) Ska bli skoj så skoj! Va alldeles för längesen nu. Visst vi sågs en sväng för nån vecka sen men inte på riktigt. Förr va vi ju med varandra jämt! Så de kommer bli väldigt nice att få rå om henne i några dagar :) Me like! Därför måste jag nog ta och göra ett ryck med blårummet med...för där ska Lisa sova :) Hehe, är ju bra om man kommer fram till sängen då ;) Vi har använt det rummet som föråd nu ett bra tag. Så jag får nog ta och rensa lite. Så jag kanske ska ta och göra ett ryck nu...först städa undan på golvet inne i barnrummet och sen så det blå...Japps..verkar vara en bra plan för den här fredan.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0