Fartfylld tisdag

För mig som inte gör så många knop alls här på dagarna så blev den här dagen full med göra :) Klev upp riktigt tidigt, redan klockan halv 8! Åkte sen ner till stan och in till sjukgymnasten, där fick jag prova på en tens apparat. Mycket skönt! Så nu har jag en sån här hemma som jag kan använda mot värken i fogarna, blir nog bra det. Efter det så åkte jag raka vägen upp på Åhmans för att välja tapeter till barnrummet. Blev ju som brottom med det eftersom vi får hjälp med tapetseringen på torsdag! Så jag hade inte så mycket att välja på utan de va att ta det som dom hade hemma...för dom som va bestälningsvara på va det inte säkert dom skulle hinna få hem innan torsdag. Men jag hade nästan helt bestämt mig innan vad jag skulle ta så de blev nog bra. Hade inte så mycket att vela på nu haha. Blir i alla fall samma vita tapet som vi har i hallen, en mycket enkel tapet. Sen så ska Anna måla ett stort motiv på en vägg så det blir lite mer som en fondvägg. Blir nog superfint...gäller bara att bestäma vad man ska ha för motiv med. Hmm...men det lutar väldigt mycket åt en bild från Björnbröder :) Väldigt söt! Är så skoj att Anna ville måla, hon är såå duktig! Så det blir nog toppenbra tror jag! Efter att jag köpt tapeter åkte jag iväg och hämtade Katarina och Erika för en tjejlunch på stan. Alltid lika skoj att luncha med brudarna. Så det blev en hel del surr och skratt :) Me like! Lämnade av dom på deras jobb igen lagomt tills jag skulle upp till barnmorskan. Där gick det bara bra, allt såg bra ut som vanligt. Har ju leat över kurvan hela tiden men nu började jag närma mig den lite mer. Sf måttet nu i vecka 32 (31+4) va 31 och bebisens hjärtljud låg på 142, vilket va samma som sist :) När jag va klar där så blev det affären en sväng. På hemvägen ringde jag mor och far och hörde om inte dom ville koma på middag. Det ville dom såklart så väl hemma skulle jag börja förbereda...jaha..då hade jag glömt köpa ströbröd till köttfärslimpan..hmm typiskt! Jaja, då gör jag väl lasange då istället tänkte jag men då hade jag inte tillräkligt med qourn hemma. Så tillsist blev det kyckling i ugnen med ris och sallad. Blev toppenbra såde va ju inga problem men störigt bara när man har tänkt en sak. Jaja, nu har jag ju matförslag till två andra dagar istället :)
Nu har mamma och pappa precis åkt hem och jag har suttit och kollat runt efter möbler till barnummet. Mamma erbjöd mig en skänk som vi hade förut då vi bodde på Östmansvägen och de tackade jag ja till direkt. Ska bara måla den lite så blir den nog tipp topp fin :) Så nu slipper jag köpa en byrå eller skänk, perfekt. Istället har jag nu koncentrerat mig på att försöka hitta en fotölj. Vill ha en liten mysig fotölj inne i barnrummet, så kan man kasnke sitta där och amma sen, eller läsa saga. Hihi, myyssss!! Så här ser den ut...vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blir nog jätte fint!

2010-01-13 @ 08:10:44
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se
Postat av: Cami

den fotöljen är mysig :) tror det blir fint och mysigt :)



puss

2010-01-13 @ 10:42:23
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Stina

jatte fin! haha skrattade nar jag laste om tapeter o allt du maste valja :)

2010-01-14 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0