2010

Känns så konstigt att skriva det, 2010...måste tänka varje gång för annars så håller jag på att skriva 2100 :) Åh de är det ju verkligen inte! Haha :D
Nyårsafton firades som jag tidigare har sagt hos Patrik och Linda, en mycket revlig fest bidde det minsann. Jag och nyår går inte riktigt hand i hand, tycker verkligen inte om den dagen. Alla har så mycket planer och stora förväntningar att det oftast mest brukar bli besvikelser och en massa fylla. Men nyår 2009 var den bästa på mycket lång tid. Efter jag hade jobbat klart vid 5 så åkte jag hem för att försöka hitta nått i min garderob att ha på mig. De visade sig vare lättare sagt än gjort men tillslut så hittade jag en klänning som jag inte såg helt hopplös ut i. Sminkade mig och fixade i ordning håret och hängde lite bling bling i öronen. Känndes plötsligt lite bättre när jag fick dit det sista :) Sen vandrade vi iväg till värdparet som bor ca 3 minuters promenad från oss, mycket behändigt måste jag säga. Där blev det middag, exotisk planka, MUMS! Sen hade Linda gjort godaste kladdkakan ever till efterrätt. Till middagen blev det allsång och lite uppgifter, mycket skoj. Sen på kvällen blev det både spel och charader och en massa surr. Otroligt trevlig kväll med en salig blandning av folk. Jag som hade sagt att det skulle bli en tidig kväll för min del höll ut och gick och la mig vid 3.
2010 började bra med en lugn och skön nyårsdag, låg mest och tittade på tv hela dagen. Bara myste i soffan jag och älsklingen. Inte ofta vi har sånna dagar så det gillas skarpt!
Idag jobbar jag igen...sista natten här på jobbet. Såå skönt! Jobbar ju en sväng på måndag igen men då ska T och jag bara ha en riktig mysdag, ska gå på stan och shoppa lite och äta lunch. Bara ha det trevligt! Så måndagen räknas nästan inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0